:: Welcome to Gsus Net ::

Gsus Net 是一個收集各種關於敬拜讚美教學資源的網誌。希望能夠幫助大家在敬拜上有更深層的認識與學習,技巧的增長,靈命的加強。最重要的是讓我們專注於 神的身上,將最好的獻給祂。

Gsus Net is a blog with collections of Chinese Christian Praise & Worship songs, tutorials, sharings, Bible teachings, etc. We hope this can encourage everyone's understanding and experience on worship, and also enhance skills, and most importantly a closer relationship with God.

Saturday, October 24, 2009

[推] Guitarpraise吉他貝斯教學部落格










最近有人介紹了一個很棒的Blog給我。是一個提供了許許多多吉他和貝斯教學的Blog。我自己本身很少彈吉他和貝斯,主要是彈Keyboard的,所以有時會遺忘要提供多一些這方面資源。但此非我的專長,所以很高興能夠發堀到一個如此豐富又實用的Blog。

這個部落格提供了清楚的分類教學,不但容易找尋,且為詩歌提供了指法教學,還有一些關於敬拜,幫助靈命的文章等等,是個非常值得收藏的Blog!

:]

No comments:

Post a Comment