:: Welcome to Gsus Net ::

Gsus Net 是一個收集各種關於敬拜讚美教學資源的網誌。希望能夠幫助大家在敬拜上有更深層的認識與學習,技巧的增長,靈命的加強。最重要的是讓我們專注於 神的身上,將最好的獻給祂。

Gsus Net is a blog with collections of Chinese Christian Praise & Worship songs, tutorials, sharings, Bible teachings, etc. We hope this can encourage everyone's understanding and experience on worship, and also enhance skills, and most importantly a closer relationship with God.

Saturday, December 5, 2009

[每月一曲] 我在這 / 約書亞

又到了聖誕季節,歲末感恩之際,讓我想起這首好聽的歌:

「我在這」
from台灣的約書亞敬拜團專輯「大衛帳幕的榮耀系列-聽我的呼求」
願我們一起數算 神的恩典,在聖誕節紀念耶穌降生的時候,思想我們信仰的中心。


歌詞和和絃譜

我在這 - Lyrics/Chords -

2 comments:

  1. One of my favorite songs of all time. Melody and worlds beautifully written from the heart!

    ReplyDelete
  2. Nice chord charts! Convenient! Thank you for posting =)

    ReplyDelete